ثبت‌نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری؛

روز چهارم؛ با مردم برای مردم/ مگر قرار است آقای رئیسی بیاید؟/ شورای نگهبان وارد می‌شود/ فرمانده سابق حفاظت اطلاعات ارتش  هم ثبت‌نام کرد

ثبت‌نام داوطلبان ریاست‌جمهوری امروز جمعه از ساعت ۸ صبح آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم از ساعت ۸ صبح امروز جمعه در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد. 

حدود ۴۷ برنامه ملی تحول آفرین دارم

چراغ اول ثبت نام های روز چهارم را سردار علیرضا افشار فرمانده سابق سازمان بسیج مستضعفین و قائم مقام وزیر کشور دولت دهم در ساعت ۹ روشن و با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام خود را نهایی کرد.

وی که با شعار با مردم برای مردم به ستاد انتخابات مراجعه کرد، افزود: در حوزه اقتصادی طرحی برای اشتغال داریم. چون هرچه جلوتر برویم با کوچک سازی دولت، اتوماسیون شدن صنعتی و فضای مجازی افراد بیکار به جامعه اضافه می شوند بنابراین برنامه هایی برای اشتغال خرد داریم.

افشار در پاسخ به این پرسش که اگر آقای رئیسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شود برنامه شما برای ماندن یا کنار رفتن چیست، گفت:  ان شاء الله در خدمت و کنار ایشان هستم. باید همت بر این باشد که دولتی مقتدر، توانمند و انقلابی را روی کار بیاوریم و کسانی که می‌توانند وظیفه دارند و باید بیایند.

معاون پیشین وزیر کشور درخصوص سوابق خود گفت: من در دوره‌های گذشته در جهاد سازندگی بودم و در دفاع مقدس در پشتیبانی‌های جنگ مسئولیت داشتم و مدتی هم مسئولیت بسیح را داشتم. برای تعاونی‌ها و مشاغل خرد و خانگی برنامه‌های بسیاری داریم بهترین راه اشتغال جذب آنها در مشاغل خرد و خانگی است.

افشار یادآورشد: بخشی از آسیب‌های اجتماعی به اقتصاد مربوط است ولی بیشتر آنها فرهنگی است. باید تلاش کنیم اینترنت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد تا بتوانند بهتر به مشاغل خود رسیدگی کنند.

روز چهارم؛ ثبت‌نام داوطلبین ریاست جمهوری آغاز شد

وی با بیان اینکه با برنامه ملی و تحول آفرین آمده‌ام، گفت: معنای برنامه این نیست که برنامه‌های دولت قبل را کنار بگذاریم زیرا خسارت‌بر است ما باید در برنامه‌های دولت‌های قبلی و دولت فعلی اصلاحات انجام داده و برنامه‌ها را ادامه دهیم.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات سرنوشت ساز است و دولت مسئولیت بسیار سنگینی دارد و بخش عمده مسائل اجرایی در دولت متمرکز شده است. باید همت کنیم دولت توانمند، جهادی و انقلابی را سرکار بیاوریم.

افشار در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: آمریکا در تمام مجامع بین المللی نفوذ دارد و ما در مجامع بین المللی این نفوذ را نداریم اما در دیپلماسی عمومی نفوذ داریم. همه در دنیا منتظر هستند تا ببینند ایران چه نظری در مورد مسائل دارد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز دیپلماسی عمومی در وزارت خارجه منحصر به سخنگو است در حالی که ما باید رویکرد مردمی داشته باشیم. احساس تکلیف و مسئولیت اجتماعی هر دو ایجاد وظیفه می‌کند و مقام معظم رهبری هم فرمودند هر کس قدرت زیر بار رفتن بار سنگین ریاست جمهوری را دارد، بیاید و این یک وظیفه ملی شرعی و انقلابی است.

 افشار با انتقاد از روند ثبت نام داوطلبان اظهار کرد: مشکل وزارت کشور این است که ثبت نام را دو مرحله ای نمی‌کند اگر قبلا از طریق فضای مجازی مدارک را تحویل می گرفتند الان ۹۹ درصد این افراد پشت در نمی‌ماندند و این موضوعی است که برای رسانه‌های خارجی هم می تواند سوژه باشد. وقتی سواد و سابقه ای نیست چرا برای ثبت نام می‌آیند. افراد باید قبلا مدارک شان را در فضای مجازی بفرستند و بعد ثبت‌نام حضوری داشته باشند.

معاون سیاسی پیشین وزارت کشور با اشاره به اینکه زمانی که رئیس ستاد انتخابات بودم طرحی به همین منظور تهیه کرده و برای لایحه دولت فرستادم، گفت: متاسفانه به این طرح کم توجهی شد درحالی که حتی درباره هزینه‌های سنگین انتخاباتی هم طرح دادم تا کسانی که پول ندارند برای تبلیغات و هزینه آن وامدار کسی نشوند.

روز چهارم؛ با مردم برای مردم/ مگر قرار است آقای رئیسی بیاید؟

افشار درباره هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی خود گفت: منتظر تعیین تکلیف شورای نگهبان هستم و سعی کردم تا زمان دریافت تاییدیه شورای نگهبان تبلیغات نداشته باشم و پس از تایید صلاحیت برای تبلیغات هزینه بیشتری می‌کنم.

 وی در عین حال گفت: برای هزینه کمتر تبلیغات می‌توانیم از فضای مجازی استفاده کنیم چون این فضا کاهش هزینه‌ها را به دنبال دارد.

 داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر رویکرد مردمی خود تصریح کرد: ۴۷ برنامه ملی تحول آفرین در همه عرصه های اجتماعی، ‌سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با رویکرد مردمی دارم. اگر مردم را در قالب تشکل‌ها و سمن ها به کار بگیریم، بخش عمده‌ای از کار دولت به این مردم واگذار می شود مانند. برنامه ام همین است و با این رویکرد می‌خواهم کار کنم و برای همین شعار من با مردم برای مردم است.

 افشار درباره برنامه زمان بندی ۱۰۰ روزه، گفت:‌ در ۱۰۰ روز کار عمده ای نمی‌توان انجام داد اگر تا الان هم چیزی گفته شده بیشتر تبلیغاتی بوده است. اما در این ۸ سال برنامه تهیه کردم که الان آماده اجرا است و در استان مازندران هم اشتغال خرد به صورت پایلوت جرا می‌شود و این موضوع را ملی می‌کنیم.

 وی با تاکید براینکه برجام و مذاکرات خارجی را باید در حاشیه قرار داد، گفت: نظرم این است مذاکرات را در حاشیه قرار دهیم نه متن و نه اینکه همه امور کشور را به برجام گره بزنیم. اصل برنامه‌ها را در توانمندی داخلی داریم.  من به دیپلماسی عمومی بیشتر اعتقاد دارم. دیپلماسی عمومی و مطالبات مردمی هم در برجام موثر است.

آقای انرژی اتمی هم ثبت‌نام کرد

فریدون عباسی رئيس سابق سازمان انرژی اتمی هم ساعت برای ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۹:۵۵ وارد وزارت کشور شد و نام خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مثلا از جناح اصلاح طلب یا اصولگرا وارد عرصه انتخابات شده است یا نه، ادامه داد: این‌ها دیگر تمام شده است.

عباسی در پاسخ به این پرسش ایرنا که آیا با آمدن آیت‌الله رئیسی کنار می‌کشید یا نه گفت: مگر قرار است آقای رئیسی بیاید؟ چه ضرورتی دارد کنار بکشم؟ کنار کشیدن کلمه غلطی است. همه باهم همراهیم تا کشور را با مردم اداره کنیم.

روز چهارم؛ ثبت‌نام داوطلبین ریاست جمهوری آغاز شد

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولتی که مبلغ آن هستم، نخبگانی نام دارد و شعار ما "بازگشت به مردم با صداقت" است. مناسبات جدید جهانی با توجه به گسترش فضای مجازی در حال شگل گیری است و مرز‌های جغرافیایی دچار تغییر شده است بنابراین لزوم ایجاد محاسبات و قطب بندی جدید شکل گرفته است و مقررات هم در آینده تغییر خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این زمان ما به دلیل بنیان‌های ایدئولوژیکی و دفاعی به یک قدرت منطقه‌ای و نوظهور تبدیل شده ایم، اما از نظر اقتصادی و مسائل فرهنگی از نظر داشتن قوانین مدونی در حوزه قضایی و قانون‌گذاری در حدی نیستیم که بتوانیم تمدن سازی نوین اسلامی را رقم بزنیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی در دولت نهم گفت: در شرایط جدید باید دولت جدید حتما با تکیه بر توان داخلی و نگاه به ظرفیت‌های داخلی و دیپلماسی فعال، گفت‌وگو برای حل مشکلات در حوزه سیاسی و اتکا به خداوند متعال و پیگیری نظریه مقاومت و توام با نظریه میدان با نظریه گفت‌وگو عمل کند.

عباسی خاطرنشان کرد: برای این که بتوانیم در مناسبات جهانی دخالت کنیم و تاثیرگذار باشیم، باید از انسجام داخلی برخوردار باشیم. دولت نقش مهمی در برقراری انسجام داخلی دارد و ارتباط تنگاتنگی با مجلس خواهیم داشت. دولت آینده با مشورت مجلس از حضور نخبگان و بخش خصوصی استفاده خواهد کرد. ما از ظرفیت‌های مجلس، دولت، بخش خصوصی، اصناف و سمن‌ها و نهاد‌های مردم‌نهاد برای عبور از این برهه استفاده خواهیم کرد.

روز چهارم؛ با مردم برای مردم/ مگر قرار است آقای رئیسی بیاید؟

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآورشد: ما نیاز به بازطراحی سیستم و سازکار دولت داریم ما باید همدل و همراه باشیم و در چارچوب قانون اساسی تلاش کنیم همه علایق و سلایق سیاسی در چارچوب نظام برای حل مشکلات کشور بیشتر از گذشته وارد عرصه شوند به مردم ایران اطمینان کنیم چرا که مردم شایسته عزت بیشتری هستند.

وی گفت: من نیامدم با کسی رقابت کنم و به نفع کسی کنار بروم من همراه سایر داوطلبان هستیم که تایید شورای نگهبان را اخذ کرده باشند. اگر شورای نگهبان با توجه به سوابق مدیریتی و اجرایی و علمی اینجانب را تایید کند و جزو افرادی باشم که به مردم معرفی شوم، فرصت دارم که حرف‌های خود را بزنم و معنی ندارد که به نفع یا ضرر کسی کنار بروم.

عباسی درباره احراز صلاحیت خود گفت: صلاحیت من رد نخواهد شد، شاید احراز صلاحیت برای پست ریاست جمهوری نشود. این به تشخیص شورای نگهبان براساس قانون است. من از همه کاندیدا‌ها دفاع می‌کنم و نظرات‌شان را به گوش مردم می‌رسانم.

شورای نگهبان وارد می‌شود

بعد از ثبت نام فریدون عباسی وزارت کشور یکی دو ساعتی در سکوت به سر برد تا ساعت ۱۵ که ورود عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان به ستاد انتخابات باعث یک هیاهو شد. 

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان امروز جمعه با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در جریان روند نام نویسی داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفت.

وی در چهارمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در تالار وزارت کشور حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کدخدایی گفت: شاهد جشنواره ثبت نام نبودیم؛ افرادی که شرایط اولیه را نداشتند، خیلی کم شده؛ کسانی که واجد شرایط هستند حتما شرکت کنند؛ کسانی که شاریط اولیه را ندارند ثبت نام نکنند.

اینکه می‌گویند شورای نگهبان تعداد صندلی‌های مناظره را به صداوسیما اعلام کرده، شبیه یک شوخی است

وی همچنین درباره فرصت شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان گفت: شورای نگهبان طبق قانون پس از پایان ثبت نام، ۵ روز فرصت اولیه دارد که نظر خود را اعلام کند و از روز یکشنبه بررسی‌ها شروع می‌شود. اگر بتوانیم در این پنج روز اعلام نظر می‌کنیم و اگر فرصت کم بود می‌توانیم درخواست تمدید مهلت بررسی را داشته باشیم.

کدخدایی با بیان اینکه شورای نگهبان طبق قانون پنج روز دیگر هم می‌تواند زمان بررسی را تمدید کند، گفت: بدین ترتیب شورای نگهبان حداکثر ۱۰ روز برای اعلام نظرات خود فرصت دارد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: اینکه می گفتند شورای نگهبان تعداد صندلی های مناظره را به صدا و سیما اعلام کرده، شبیه یک شوخی است و رویه ای که ما در گذشته داشتیم این موضوع را تایید می کند؛ هیچ کس نمی تواند تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت شده را مشخص کند.

ساعت ۱۶ عصر جمعه بود که شاهین محمدصادقی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کمیته اجرایی طرح «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در مبارزه با ویروس کرونا وارد وزارت کشور شد تا برای داوطلبی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند.

شاهین محمدصادقی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: با همان نیتی که در زمان جنگ به نبرد رفتم، امروز هم با همان نیت پا به عرصه گذاشتم و امیدوارم به کشورم خدمت کنم. جامعه ما مانند یک بیمار که روی تخت اتاق عمل است دردهایی دارد و با وجود همه پیشرفت هایی که داشتیم، دردها و رنج هایی داریم.

او ادامه داد: مردم از عملکرد مسئولین ناراضی هستند و نارضایتی خود را با عدم شرکت در انتخابات نشان می دهند و این اصلا برای ما خوب نیست. امروز چند میلیون جوان بیکار ما به عنوان سرمایه های اصلی کشور مورد بی مهری قرار گرفتند و دانش اساتید ما مورد توجه قرار نمیگیرد.

رئیس سابق بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: دولت من به عنوان دولت توکل و تبیین با شعار کمک به جوانان پا به عرصه می گذارد و امیدوارم بتوانم در این عرصه موفق ظاهر شوم.

روز چهارم؛ با مردم برای مردم/ مگر قرار است آقای رئیسی بیاید؟/ شورای نگهبان وارد می‌شود

فرمانده سابق حفاظت اطلاعات ارتش  هم ثبت‌نام کرد

دقایق پایانی روز چهارم ثبت نام بود که امیر سرتیپ ایرج سفلی شاهوردی فرمانده سابق حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران برای ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

روز چهارم؛ با مردم برای مردم/ مگر قرار است آقای رئیسی بیاید؟/ شورای نگهبان وارد می‌شود

گفتنی است طبق گفته سیداسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور روز پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت تعداد ۸۱ نفر از داوطلبان به ستاد انتخابات وزارت کشور واقع در وزارت کشور مراجعه کرده و نام‌نویسی کردند. ضمن اینکه در مجموع ۳ روز ثبت نام هم ۲۱۱ داوطلب به وزارت کشور برای ثبت نام مراجعه کردند و به صورت میانگین هر روز ۷۰ نفر برای ثبت نام مراجعه کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۵۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
نوددرصدردصلاحیت میشن.مگراینکه باشعاریارانه نقدی سه میلیون تومنی بیایند.
Iran (Islamic Republic of)
hoo
۰۹:۰۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بابابه شماهاچه گی ریس جمهورمیشه برین دنبال یه لقمه نان.وقتی دزدماشین رومیبره پدرصاحب ماشین درمیادازدادگاه به اون دادگاه شما دنبال چی هستید رای.وقتی قانونی نیست که مجرم رو اعدام کنه تادرس عبرتی برای دیگران باشه شما دنبال چی هستید انتخاب.مشکل ما خودمون هستیم نه دولت ماها اول بایدخودمان رواصلاح کنیم بله باشمام چرا مرغ میشه ۳۰ هزارتومان چرامیری ۱۰ میگیری میزاری تویخچال بله بله.چه ریس جمهورباشه چه نباشه فرقی نمیکنه مهم اینه خودم بایداصلاح بشیم .ببینیدعزیزان برای اینکه بتوانیم یه جامعه خوب بااندیشهای خوب داشته باشیم مهم اینه فرهنگمون اصلاح بشه وقتی فرهنگ درست واصلاح بشه مشکل کل ایران حل میشه .اصلاح قانون.اعدام دزددرمیدانهای اصلی شهرها.ووو.خیلیهامیگید مشکل ازدولت هستش خوب اقای محترم خانم محترم مگه بهتون نگفتن توکرونامسافرت نرید چرا رفتید پس مشکل ازمنوشماست نه دولت
اگه جسارتی شده عذرازهمه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۳۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بعضی میگویند رئیس جمهور هیچ کاره است بعضی میگویند همه کاره هردو گروه بدون فکر حرف میزنند رئیس جمهور هر کار که در یکسال باید انجام دهد را در لایحه بودجه به مجلس میدهد مجلس آنرا بررسی میکند طبق نظر خودش تغییر میده و به دولت ابلاغ میکند دولت باید طبق مصوبه مجلس عمل کند آیا اینکار را کرده یا نه مجلس باید پاسخگو باشد اگر قرار است دولت هرکار میخواهد انجام دهد یا هیچ کاری نکند مجلس دقیقه ای ۵۰۰ میلیونی به چه درد این کشور میخورد مجلس در سال بعد باید گزارش دهد دولت قانونی عمل کرده یا نه مجلس این هشت سال چه گزارش داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
پشت پرده تاخیر ابراهیم رئیسی برای کاندیداتوری فاش شد



24انلاین نوشت:در حالیکه گفته شده بود رئیسی رئیس قوه قضاییه ، روز (جمعه) برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 اقدام خواهد کرد، این اتفاق نیفتاد .‌



به گزارش اقتصادنیوز، علت این تغییر در زمان ثبت‌نام ابراهیم رئیسی ، مشخص‌نشدن جانشین او در قوه قضاییه است.

یکی از چالشهای رئیسی برای نامزدی در انتخابات 1400 آن است که به او گفته شده نمیتواند هم کاندیدای ریاست جمهوری باشد و همزمان، رئیس قوه قضاییه نیز بماند. بنابراین، حتما باید جانشین او معلوم بشود.
از محسنی اژه‌ای ( معاون اول رئیسی) ، مرتضوی مقدم (رئیس دیوان‌عالی کشور) و آیت‌الله اعرافی ( عضو شورای نگهبان) از گزینه‌های مطرح برای جایگزینی رئیسی نام برده می‌شود.
رئیسی اسفند سال 97 با حکم رهبر انقلاب به سمت رئیس قوه قضاییه انتخاب و جانشین آملی‌لاریجانی شد.
یکی از انتقادهای جدی که برخی به رئیسی در صورت ورود به رقابتهای انتخاباتی 1400 وارد می‌دانند، نادیده گرفتن حکم آیت‌الله خامنه‌ای درباره ریاستش بر قوه قضاییه‌ است.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۲۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
این دوره چه خبر شده چرا اینقدر داوطلب نظامی داریم آیا آن چند درصد اقتصاد هم که دست دولت است به دست آنها می افتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگر ریاست قوه قضائیه برای خدمت به مردم پست کم اهمیتی هستش اگر آقای رئیسی عاشق خدمت به مردم هستش قوه ای که الان راست آنرا بر عهده دارند بهترین مکان برای خدمت رسانی به مردم هستش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط دکتر سعید محمد لایک کنین تا دشمنان انقلاب اسلامی ضایع بشن تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط دکتر سعید محمد لایک کنین تا دشمنان انقلاب اسلامی ضایع بشن تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
40سال میگن حزب اصولگرا.حزب کارگر حزب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی حدود ۴۲ سال عناوین مختلف پست داشته وبیشترین آن معاون قوه قضائیه بوده وحال حاضر هم رئیس قوه است امتحان خود را پس داده یعنی زمان رئیس سازمان بازرسی (معاون) ایشان که سالهای زیادی میشه خیلی میتوانست جلوی فساد رابگیره واین کار را کم رنگ عمل کرد وعیار ایشان همین سالهای زیاد می باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
کار تمام این شوها هم نمیتونه نجاتتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
جالبه طرف میاد ثبت نام میکنه بعدش به نفع کسی که احتمالش بیشتر هست میکشه کنار دست آخر به خاطر این حرکت سهم میخواد ...این سیرک کی میخواد تموم بشه خدا میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای ما دکتر احمدی نژاد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
این دوره هیجانی واسه انتخابات وجود نداره. به نظرم کاندیداهایی میاند که هیچان را بیارن. مثل رییسی. ولی بعید میدونم رییسی بخواد رییس جمهور بشه. اگر هم بیاد پیش بینی من اینه که به نفع یکی از کاندیدا ها انصراف میده. احمدی نژاد هم نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
در جواب اون آقا
اگر کسی مدرک دست به سینه ای نداشته باشه،تاییدش نمی کنن.افتآاااااااااااد؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۴۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط دکتر محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا که رئیسی اومده رای ما رئیسی ان شاالله آقای محمد به نفع رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای شاهرودی قبلا فرمانده حفاظت نیروی زمینی ارتش بودند نه همه ارتش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
من شغل می‌خوان زن می‌خوام خونه می‌خوام بهم بدین تا بهتون رای بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اون خودتی که باید آستین بالا بزنی بگردی دنبال کار و همت کنی نه رئیس جمهورت
خدا گفته از تو حرکت از من برکت
پاشو کاری کن خودت
۸۰ درصدش خودتی حداقلش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه خبره تو این مملکت. چرا برای ریاست جمهوری سر و دست میشکنند؟ اگه فقط به روز قیامت و پل صراط فکر می‌کردند حتی حاضر نبودند کارمند ساده یه اداره بشند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۱۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بعضیام میدونن رای نمیارن برای امتیازاتش میان آخه وام زیاد میدن برای تبلیغات
Iran (Islamic Republic of)
بازگیر
۲۲:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما به امید به اینکه مسئولین به مردم بازگردند در انتخابات شرکت میکنیم،این دوره باید یک انقلابی جوان روی کار بیاید،دیگر وقت خدمت به مردم است... رای ما سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعدادنامزدها بایدکم باشه، مثلا 4 نفر، تا حاکمیت میدان راحتر بتونه یکی رو انتخاب کنه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا سی ام کم ش میکنن یه سریا رد میکنن دیگه رد صلاحیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دور قبل افرادی کاندید بودند و با هم مناظراتی داشتند و ادعای خدمت رسانی و جان فشانی برای ملت عزیز رو داشتند که همه آنها الان در صدر حکومت و هر کدام به نوعی بر مسند خلافت و حکومت هستند. اما دریغ از سر سوزنی بهبود شرایط. روز به روز زندگی مردم بدتر شد که بهتر نشد. آیا حتما و الزاما باید در سمت ریاست جمهوری باشند؟؟!! شرط اول خواستن برای خدمت رسانی به مردم است که متاسفانه در ابتدای کار مشخص است که خواستنی در کار نیست و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
40 ساله مردم رو با همین بازی‌ها سرگرم کردن. اصلاح طلب اومده، اصولگرا اومده و هر کار دلشون خواسته تو این 40 سال کردن. کسی هم که امسال انتخاب بشه میخواد معجزه کنه؟ یک کشور با این عظمت و با این همه منابع فقط 80 میلیون نفر جمعیت داره!! یعنی واقعا چه اتفاقی افتاده که انقد سخت و محال شده مدیریت این کشور؟ 40 ساله هم‌ش تو گوش مردم خوندن تحریم هستیم و مشکلات از بیرونه. ولی به عمق مساله که پی ببری میبینی که 98 درصد مشکلات ناشی از ضعف مدیریت و ناتوانی و مهم تر از همه " نخواستن" مسؤلین عزیز هستش که مردم به این روز و به این فلاکت افتادن و هر روز بدتر از دیروز!!!
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۱:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مشکل مهمی که مسئولین کشور رو دچارش میکنه اول بی ثباتی اقتصاد هست و دوم جمعیت کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فریدون عباسی برای من قابل قبوله. اگر تایید شه احتمالا بهش رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
قابل توجه طرفداران احمدی نژاد

پاسخ شورای نگهبان به داوطلبان ردصلاحیت شده قبلی که شرایط آنها تغییری نکرده مثل دوره قبل است



سخنگوی شورای نگهبان درباره وضعیت ثبت‌نام افرادی که در گذشته ردصلاحیت شده‌اند، گفت: به‌هرحال هرکسی که ثبت‌نام کرده و در ادوار گذشته ردصلاحیت شده است، طبق قانون دوباره هم می‌تواند ثبت‌نام کند، اما کسانی که مطمئناً هیچ تغییری در شرایط آن‌ها ایجاد نشده باشد طبیعتاً پاسخ شورای نگهبان مثل پاسخ دوره قبل خواهد بود،مگر اینکه تغییر مهمی ایجاد شده باشد یا اینکه آن موانعی که موجب ردصلاحیت شده بوده، رفع شده باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بوی رد صلاحیتش داره کم کم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
کجای رئیسی خوبه،یک پرونده را به سرانجام نمی رسانند،فقط حرف میزنند، سیاستمدار های ما فقط خوب حرف می زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما نزدیک 1000نفر از شرکتی های وزارت بهداشتیم رای و حمایت ما برای کسی خواهد بود که تبدیل وضعیت این نیرو ها در برنامش باشه
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۹:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام احمدی نژاد هست رئیس جمهور دولت جدید
Canada
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
حتما خودتت بتنهایی بهش رای میدهی
باید عاقلانه و هوشیارانه تصیمیم برای رای دادن بگیرید
امتحان اش را پس داده
و موفق عمل نکرده .
صددرصد نخواهد بود
چونکه ملت هوشیارتر از این حرف های عامیانه و گول زن هستند
ممکنه قشر کم سواد و بیسواد و جاهل را جذب کند و بس
Germany
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما به خنده احتیاج نداریم
این آدم فقط حرکتهای خنده دار داره
اول حرکتاش اصلاح کنه بعد بیاد

این در ضمن رد صلاحیت میشه مثل روز روشنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام احمدی نژاد نیست رئیس جمهور دولت جدید

رد صلاحیت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
در جوابش گل گفتی فقط قشر بیسواد کم سواد که اندک هم هستن بهش شاید رای بدن اونم شاید
یه آدم عاقل به این رای نمیده

اصلا به دلم خورده رد صلاحیت میشه
حالا کوووووو
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۰۹:۲۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
کجای احمدی نژاد خوبه کسی که پراید 7میلیونی را به 20به بالا رسوند کسی که یه کیسه ده کیلو ای برنج را از 12هزار به 60هزار تومان رسید و پروژه ناتمام و کم کیفیت مسکن مهرش بگم بگم هایش و ...
Canada
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای رای اوردن .همدیگر را صایع نکنید و سوزه
دست کانالهای معاند دهید
از مشکلات نگویید
ملت بهتر از شماها از مشکلات واقف هستند
برنامه زمانبدی شده برای حل و فصل هر مشکل بگویید
کشور ما سر خط اخبار هست
کاری نکنید که مثل زمان احمدی نزاد
سرخط اخبار منفی دینا باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
به نظرم اقای رییسی نباید کاندید بشه.چون تو قوه قضائیه خیلی خوب عمل کرده و باید همونجا بمونه.اگر قوه قضائیه پاک و قوی باشه بقیه ارکان نظام رو هم پالایش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
مردمدار
۱۸:۲۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستان دعوا نکنید ، منتظر باشید من فوق لیسانسم رو بگیرم ، بعد میام ثبت نام میکنم ، و همه رو نحات میدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط اقای دکتر سعید محمد.ببینید چقدر ادم بدرد بخور وپاکدستی هست که اکثر دشمنان حالا یا دانسته یا ندانسته بهش حمله میکنن مطمعن باشید اگر ادم بدردنخوری بود اینقدر بهش حمله نمیکردن که خرابش کنن .حتا دشمنان قسم خورده ایران هم به وحشت افتادن .چون از هیچ جناحی نیست وباهیچ جناحی بخور بخور نداشته .مردمیدان اقای دکتر سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فردا صف رئس جمهورها در وزارت کشور تشکیل میشود ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ریاست جمهوری برای کشوری خوبه که قدرت آخر دست ایشان باشد.برای کشور ما کارایی نداره.در ضمن باید از همه گروه ها بتوانند ثبت نام کنند نه اینکه کلی فیلتر بگذارند و نفرات خودشان را تایید کنند.این انتخاب نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مملکت ما یه رئیس جمهور شجاع و نترس و نخبه و خلاق و مستقل و بدون زد و بند و وابستگی لازم داره تا بیان و آگاهی از ضعف ها بتونه کشور رو از این شرایط نجات بده

توی این همه افراد فقط دکتر احمدی نژاد این صلاحیت رو دارد

اگر شورای نگهبان جرات و آزادگی داشته باشه تا همه رجل سیاسی رو تایید کنه مردم خودشان بهترین رو انتخاب خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
منم کاندید میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه جور این آقای سعیدمحمد بزرگ کردن که انگار الان همه مشکلات یک شبه حل میکنه .بابا ایشان دوسال کاراجرایی در خاتم کرده .خیلی هم باتجربه نیست . الکی یه عده از طرفداران سابق محسن رضایی این سعید محمد بزرگ کردند انگار الان همچی حل میکنه .ایشان تابیاد یادبگیره 4سال تمومه . ملت حواستون باشه ازمون خطا کافیه ما فقط احمدی نژاد مردمی وساده زیست میخواهیم که ثروت وعدالت را برای همه ملت ایران می خواهد .و با رانت انحصار طلبی مسئولین کشور مخالف و باهیچ کس رودروایستی ندارند و افشا می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفاهرکه نظرداره برای خودش باشه و تحمیل نکنید که کی باشه چی میشه به نظرات بااهمیت ندید یانظرندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دست از سر آیت الله رئیسی بردارید
یک نفر سرجای خودش درست قرار گرفته و داره خوب کار می کنه. باید با صلابت به کار خودش در قوه ی قضاییه ادامه بده و با فساد مقابله کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ظررررررررررررررررررررررربف را به همین خاطر سربریده اند قطعا اگر ظریف درانتخابات اسم مینوشت بیش از25میلیون رای درسبدش میریخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچ کدام از اینا به درد نمیخورن جز احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد یاهیچ احدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسیران قدرت ومنفعت نمایندگان انقلابی مجلس را هم برای ترقی قدرت بسمت وزارت کشورکشاند تا بلکه دراشفته بازار سیاست وقدرت شاید باز خوشبختی برشانه انها نشست وبااشتباه مردم رئیس جمهور شدند سنگ مفت وگنجیشک مفت االن نصف مجلس الم ریاست جمهوری وحل معیشت مردم را بردست گرفتند وبا هروله کنان هله هله کنان برای تصدی ریاست جمهوری بسمت میدان فاطمی میروند چقدر نخبه چقدر مذهبی ومردمی چقدر اهل فن کشور ما شده لونه زنبور عسل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آغاجان الکی بحث نکنیم
هنوز هیچی مشخص نیس همینام که اسم مینویسن مشخص نیس یهو ردشون میکنن
تا شنبه ثبت نامشونه
تا ۵روز بعدشم یا رد میکنن یا صلاحیت میدن

حالا کووووووووو
شاید کرونا هندی یا آفریقایی یا انگلیسی گرفتیم و مُردیم راحت شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ایران فردا
۱۷:۰۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای من کسیه که بتونه یک شوک به قوه مجریه بده
مثل رئیسی که قوه قضائیه رو دگرگون کرد

رای من دکتر سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا تحریم هست این اوضاع است از دست کسی کاری بر نمی آید الکی تقصیر را گردن این و اون نیندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
به هیچ وجه با احمدی نژاد موافق نبوده و نیستم،اما معتقدم اگر تایید صلاحیت بشه،به احتمال زیاد رای میاره(با توجه به رویه قبلی و عوام فریبی او و همچنین رویه پوپولیستی او و مشاهداتم در بین کسانی که رای دهنده هستن).
کاندید مستقلی هم تاکنون ندیدم و ادعای مستقل بودن هیچ کاندیدی رو هم نمیتونم باور کنم.در یک اداره کوچک از کل تا جزء سیاسی کاری و حزب گراییه.
حتما رای خواهم داد،اما امیدی به انتخاب هیچکس ندارم و امیدوارم این ناامیدی اشتباه از آب در بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا مگه چه فرقی بین رئیسی و محمد و جلیلی و قالیباف هست که بینشون اختلاف میندازید
به جای این کارا از تفکر انقلابی حمایت کنید هرکدوم از ایشان بیاد با برنامه هست و برنامه هاشو در اختیار دیگری قرار میده و به هم کمک میکنن
اینقدر تو جبهه انقلابی اختلاف نندازید تا دوباره بلای 92 سرمون بیاد
صبر کنید و ببینید تو اخرین هفته مانده به انتخابات کیا ائتلاف میکنن و کیا کنار میکشن و به کاندیدای نهایی انقلابی رای بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای فقط محمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
#سعید_محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
کسیکه از مقام معظم رهبري حکم مسولیت قوه قضائیه رو گرفته یعنی بهترین فایده او برای نظام همین‌جاست لذا همانطور که رهبری فرمودند کشور در بعد اجرایی نیازمند نیروی متخصص جوان هست نگذاریم جوانهایمان پیر شوند و نیروی آنها تلف شود
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی از کاندیداها // جرئت گفتن مبارزه با خصوصی سازی / یا سود بالای بانکی / و مالیات های سنگین را نداره // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۳۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم فکر معیشتشان هستن // اوخت میگی اینترنت رایگان ؟؟ // از قدیم گفتن برو فکر نان کن که خربزه ابه // اینم شد شعار انتخاباتی ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیگه نمیتونید با این تیتر زدن ها و ... ذهنِ ملت رو برنامه ریزی کنید ،دقیقا همون‌کاری که در بورس با ملت کردید، آدم عاقل از یک سوراخ ۲بار گزیده نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۱۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اونایی که میگن سعید محمد ساعت گرون میندازه برن سرچ کنن جواب این افراد بی شخصیت و خود جناب محمد داده از آپارات یا یوتیوپ دانلود کنید ببینید دیگه اینقدر اراجیف نگین
رای ما فقط جبهه انقلابی حالا باید بیان برنامه هاشون و عنوان کنن تا تصمیم نهایی گرفته شود
من خودم نظرم بیشتر به جناب سعید محمد هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما بهش رای نمیدیم خودتو نکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما کی هستین رایت مال خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بیشتر میخان براش حاشیه بسازن که تو نشست ها بیشتر بیاد راجع به این چیزا شفاف سازی کنه الکی وقتشو بگیرن نذارن برنامه هاشو بگه و بعد بگن ایشون فقط حرفای حاشیه ای میزنه و برنامه نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
طرفدار سعیدمحمد یه جور ژست میگیرن انگار ایشان منجی ملت هستند الان شق القمر میکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینهم یک ترفند برای بدنام کردن سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
به نظر من اینها جلو دوربین و مردم باید تمام وسایل موجود را از خودشون دور کنند تا مردم ازشان ایراد نگیرند و لباس احرام بپوشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
همین حاشیه سازی ها بهترین سند هست برای اینکه ایشون بهترین گزینه برای ریاست جمهوری هستن اگر مردم دقت کنن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
میگن قرار هس پول سهام عدالتو پای صندوق رای بدن راسته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
گفتن اونایی که رای میدن واکسن هم بهشون میزنن خوشبحالشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
شایعه است
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۲:۲۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
باز هم اراجیف فضای مجازی...:)
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
من اگر ریس جمهور شوم یه سال خزاب میکنم دیوارهای ترک خورده را قانون های بی قانونی ها را و از سال دوم شروع میکنم میسازم کشور را ذهنیت های ثروت ساز را در بین مردم زیاد میکردم که هر خانواده یه کارافرین داشته باشد و یارانه هیچ کسی را اضافه نمیکردم ملت سرزمینم باید با عزت زندگی کنند نه اینکه چشمشان به 45 هزارتومان مبلغ ناچیزی دوخته شود امیدوارم این پیام رو همه کاندیدا بخوانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
من به تو رای میدم افرین
Iran (Islamic Republic of)
ن.خ
۱۵:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
امیدوارم امانتدار باشید و اگر این پیام را منتشر هم نمی کنید ولی به اطلاع آقای ظریف و شورای نگهبان برسانید . با توجه به شرایط فعلی کشور , مطمئنا آقای ظریف رأی بسیار بالایی دارد . حضور وی در انتخابات میتواند حضور مردم را در راستای تأمین مشارکت حداکثری بالا ببرد. لطفا بجای اینکه به فکر تأمین سلائق حزبی خود باشید به فکر آبروی کشور و نظام باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ظریف که گفته نمیاد الکی بحثش میکنی که چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ظررررررررررررررررررررررربف را به همین خاطر سربریده اند قطعا اگر ظریف درانتخابات اسم مینوشت بیش از25میلیون رای درسبدش میریخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
میشه یکم شما زحمت فکر کردن به خودتون بدید؟!
ظریف چه رای بالایی داره؟ بیاد یک میلیون هم رای نداره .
من کاری به فایل صوتی و جلوگیری از پخش سریال هایی که حقیقت کلاهی که هشت سال سر مردم گذاشتن و تمام فعالیت های کشور رو قفل کردن ندارم ؛!
خواهشا شما برید فعالیت وزیر امور خارجه کشور های همسایمون رو ببینید
وزیر امور خارجه ترکیه وقتی میره سفر به کشور دیگه گروهی از تجار و فعالان اقتصادی و سرمایه داران ترکیه پشت سرش هستن تا با بستن ابر قرارداد ها کلی سود کنند از( دیپلماسی اقتصادی )
آقای ظریف وقتی به کشور دیگه میره حتی یک تاجر یا سرمایه دار هم همراهشان نیست دیپلماسی اقتصادی اصلا هيچ اهمیتی در کار آقای ظریف نداره فقط دنبال مذاکره هستند.

نتیجه این ها شده سرمایه گذاری چند هزار میلیاردی کشور های عربی و غربی و حتی سرمایه گزاران ایران در کشور ترکیه
و خارج شدن و فرار هزاران سرمایه از ایران و از هم پاشیدن اقتصاد اکشور

یک نفر از آقای ظریف بپرسد خود و دولتشان جز ضرر چه داشتند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم فقط شمایی؟
Canada
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
به کسی رای ندهید که در زمان امتحان و شایستگی مردود شده
به قیافه های تکراری و حرفهای مردم پسند و گول زن مثل احمدی نزاد رای ندهید
ایران زمین احتیاج مبرم به یک جوان .انقلابی .نخبه .که با مشاورت با بقیه نخبگان کار کند
نه خودسر .خود رای و خودپسند که بگوید
حاله ای از نور بالای سرم بود و باعث بشه
مسخره مون کنند
حتی پیامبر خدا هم چینن ادعایی نداشت
هوشیار باشید .برای گول زدن ملت و اشخاص کم سواد و بیسواد و عامی .این چرندیات را میگویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اولا امیداورم اقای ظریف بیان تا هم به خودشون و هم به شما ثابت بشه که توهم محبویت دارند ثانیا اقا طریف بیشتر از یک دیپلمات توانایی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
منفی ها به اندازه کافی نشانه میزان محبوبیت ایشان هست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اول ظریف بگه چرا اون حرفها رو در مورد شهید سلیمانی زد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
داداش شما چیزی ننویسی نمیگن سواد نداری اولا جایگاه تو جایگاه همه مردم نیست دوما دیگه قرار نیست هر بنی بشری رو راه بدن برای انتخابات آقای ظریف باید پاسخگو باشه بابت حرفایی که به حاج قاسم زده و بعدش یه دوره ۸ ساله بره کلاس زبان خلرجه تا معنی بعضی از کلمات رو بدونه که گند برجام رو تَکرار نکنه
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۲:۲۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ظریف؟ شوخی می‌کنی دیگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این کشور یک تدارکات چی دست به سینه می خواد.نه رییس جمهور.رییس جمهور در ایران چه کاره است؟هیچ کاره
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۵۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
همه اینایی که میان ثبت نام و همه رییس جمهورای قبلی که برای دور دوم هم شرکت میکردن میخواستن دست به سینه باشن؟
بس نیست این همه دروغ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یاور
۱۷:۵۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر رئیس جمهور کاره ای نیست پس چرا اینهمه برای اینکه انتخاب بشوند دست و پا میزنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این کشور یک تدارکات چی دست به سینه می خواد.نه رییس جمهور.رییس جمهور در ایران چه کاره است؟هیچ کاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مطمینی هیچ کاره هست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آها بعد اونوقت شما رئیس جمهور کدوم دوره یا وزیرش بودین که خبر دارین؟!!!

وقتی رئیس جمهوری که نتونه به وعده هاش عمل کنه میگه من هیچکاره ام و قدرتی ندارم اگه هیچکاره بودی که برا رئیس جمهور شدن اینقدر تقلا نمیکردی و 8سال مارو بدبخت نمیکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
حرف حساب متاسفانه یه عده نمیخوان بفهمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا خوبه هیچ کاره است، اینطوری دارن خودشون رو می‌کُشن بهش برسن!
Canada
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا بدون تحقیق نطق میکنی
تو رییس جمهور بودی و نگذاشتند کاری کنی
واقعا که
چرندیات کانالهای معاند را نشخوار میکنی
وطن فروشان .جیره خواران و مزدوران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس چرا این تدراکچی ها اینقدر سر و دست میشکونن
Iran (Islamic Republic of)
ldin
۰۱:۵۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکم مطالعه کن بعد حرف بزن. رییس جمهور بالاترین سطح اختیارات رو داره
Iran (Islamic Republic of)
تحلیلگر۲
۰۸:۳۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
این حرف همیشه جوابی در نقد به دولت بوده، کاری برای ملت نمیکنن بعدش میگن نگذاشتن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمدی که ساعت گرون قیمت چند صد دلاری میندازه به درد نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۶:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکم تحقیق کن که دوباره چشم بسته به یکی مثل روحانی رای ندی
چون الان هم مشخصه چشمات بستن
Iran (Islamic Republic of)
A.E
۱۶:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این سوالتو قبلا خود سعید محمد جواب داده . نوی آپارات و یوتیوب هست فیلمش . بخاطر ترستون از محمد میخواین رئیسی بیچاره رو به زور وارد انتخابات کنین‌ تا محمد رای نیاره ‌. واقعا متعصفم . #سردار_سعید_محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
از الان به فکر تیپشه ولش کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دروغ که کنتور نمی ندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ساعت سعید محمد یکی هست و یکصد و پنجاه هزار تومان قیمتش هست یک از خدا بی خبری شیطنت کرده گفته اگه اصل باشه ۱۵میلیون ارزش داره حالا شما رسانه ها و کانالهای مریض و مغرض را بشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ساعت سعید محمد فیک هست و یکصد و پنجاه هزار تومان قیمتش هست یک از خدا بی خبری شیطنت کرده و گفته اگه اصل باشه ۱۵میلیون ارزش داره حالا شما رسانه ها و کانالهای مریض و مغرض را بشناس!!!
Canada
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصلا نمشه ادم ها را با ساعت ارزان و یا گران شناخت
بعصی ها ساعت گران را دوست دارند
ساعت ارزان یا گران ...چه ربطی به کارایی و شایستگی طرف داره
اینجور که کامنت گذاشتی
ساعت گران باعث عدم کارایی میشه
خیلی ها با ظاهر ساده میایند که
مردم ساده لوح .کم سواد و بیسواد را گول بزنند
پس با بستن ساعت نمیشه کسی را شناخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بر فرض که ساعت گرون میندازه که اینطور نیست . سوابق اجراییش عالیه بدرد ریاست جمهوری میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این ساعت زمان دلار۳ تومنی هدیه دادن بهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا جو می‌دین... ؟ شورای نگهبان وارد میشود ...
ضمنا ما شنیده‌بودیم بروس‌لی وارد می‌شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد یا رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
هییچکدووم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای ریسی بدرد قوه قضاییه مخوره مهره ای هست که جاش خوبه باید ریس قوه قضاییه باشه تا خیلیها رو محاکمه کنه .فقط اقای سعید محمد باید ریس جمهور بشه تا باکمک اقای ریسی بتونه مملکت رو اداره کنه.فقط وفقط اقای سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این عکسی که گذاشتین طرف تو شناسنامش ریش نداره ولی برا انتخابات ریش گذاشته . خداییش کیا میان کاندید می شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
برو خدا شفات بده
Canada
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این حرفی که زدی .مربوط به چند دهه گذشته است
و الان اثر منفی دارد تا مثبت
ترابخدا از روی معده حرف نزنید
فقط میخواهید چیزی گفته باشید
فکر کنید و بعد کامنت بگذارید
اجازه دهید از کامنت های بکدیگر مطلبی یاد بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۲:۲۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
منم وقتی عکس شناسناممو گذاشتن ریش نداشتم ولی الان دارم...این یعنی من فرد بدی هستم و نباید به من سِمتی داد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینها که شعار خدمت میدن

چرا در جایگاه های فعلی خدمت نمی کنند
حتما باید رییس جمهور و نماینده شوند

هر دم از این باغ بری میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چون یکی مثل روحانی نمیزاره کار بکنن
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۱۷:۵۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
میان که تو سمت ریاست جمهوری بهترتر کارکنن .. به شما چه ربطی داره ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چون اختیارات رییس جمهور خیلی بیشتره. اگه رییس جمهور شن خیلی بیشتر میتونن کار کنن و خدمت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه جا داشت در مورد انتخبات صحبت میکرد همش از رو برگه میخوند. چطور میخواد رییس جمهور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
# سعید محمد

# ایرانی با بصیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا فقط سیاست در دست یک افراد مشخص و محدود می چرخه افرادی که ثابت کردند چه رییس جمهور چه وزیرچه رییس باشند هیچ تلاشی برای بهبود اوضاع این مملکت نه تنها نمی‌کنند بلکه عامل اصلی بدبختی مردم هستند مگر در کشور ایران انسانهای باسواد و تحصیلکرده و سیاستمدار دیگر وجود ندارد مگر نظام شاهنشاهی است که حکومت را این عده به هم ارث میدهند واز یکی به دیگری انتقال می بابداین چگونه آزادی است همه این کاندیداتورهای چهل و سه سال ثابت کردند که توانایی ندارند پس چه اصراریه که درسمتهای مختلف بچرخند
Canada
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاملا درست میگویید
نباید به قیافه های تکراری و بدون کارایی رای دهید
خود ملت مقصرند که گول ظاهر و گول شعارهای گول زن و عامیانه را میخورند
باید به جوان .نخبه که اهل مشاورت با نخبگان برای حل مشکلات است .رای دهید
تا به الان جناب رییسی در سمت خودشان کارایی بالایی داشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
از همینجا معلوم بود سر کاریه که نگفتن لااقل تو دو صفحه خلاصه برنامه هاتون رو بنویسین ببینیم چی بلدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچکس به این آدم رای نخواهد داد حالا هی بیا ۴۰بار بنویس احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اره رای نمیدم چون ردش میکنین غیب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۱۷:۵۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد هم احمدی نژاد قدیم ؟؟؟؟ خیلی عوض شده ؟؟ متاسفم براش خیلی بهش اعتماد داشتم که صلب شد.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
الکی نمی نویسه
شما هم صبر وتحملت را زیاد کن
عقیده آزاد هست
شما هم کامنت نامزد خودت رو بزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ادم قحطه
Canada
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا بگوید حاله ای از نور بالای سرم در سازمان ملل بود
یا با حرفهای نامعقول اش .دشمن برایمان بتراشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بود و نبودش پشیزی برای من ارزشی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
در کل هنوز هیچی مشخص نیست
بعد از شنبه که مهلت ثبت نام تموم میشه تازه ۵روز باید بشینیم تماشا ببینیم کی رد میکنن و کی صلاحیت میدن بهش
بعد تصمیم بگیریم
عجله نکنین
فعلا دعوا نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد و ديگر هيچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط خودت ۱نفر هستی که بهش رای میدی جانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
همون که از نرده وزارت رفت بالا که بگه مردمی ام؟
همون که میگفت هاله ای از نور دیدم؟
همون که میگه اگر ردم کنن انتخابات قبول ندارم و رای نمیدم؟
همون که هنوز رفتارای خنده دار همراشه؟
بازم بگم؟
.......
کی به این رای میده بابا
اصلا صلاحیتم گمون نکنم بهش بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط محبوب مردمی نژاد
Canada
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فکر کنم یک عده را احمدی نزاد عجیل کرده که
ای شعار راجع اش بگویند و
برایش بازی گرمی کنند
هر چه در چنته داشته در 4 دهه رو کرده
چیزی جدیدی ندارد .رو کند
خیلی وقت است بازنشسته شده
عاشق خدمت است
مجانی کار کند .حتما باید رییس شود که مجانی کار کند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
من هم نفربعدی هستم
حامی احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
همونی رو میگی که ۸ سال گفت لیست تو جیبمه. بگم؟ بگم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود براحمدی نژاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رئیسی باید در قوه قضائیه بمونه و حرام لقمه های دزد رو بندازه زندان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نگا اونجا بمونه پول از دزدا میگیره دوباره مجبوره بده دزد بعدی
ینی پول از دزد میگیره باز میده دزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا دست از سر ریسی بردارید ایشون مرد خوبی است وهمون قوه ی قضاییه نیاز به یک انسان پاک شریف دارد که آقای ریسی بهترین گزینه برای این کار است هر کس ریس جمهور شود بار عظیمی از نابسامانی ها رو باید رو دوش بکشد که از نتوانستن تحمل این همه بار متهم به ضعف نا کار آمدی و.......میشه و آبروش رو می برن این حکومت این جو ر رجال سیاسی خود رو نابود می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عزیزم اونجا درسته دزد میگیره ولی اختیار زیادی نداره بعدش مجبوره پولارو که از دزدا گرفته بده دزد بعدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اختیارات رییس جمهور چندین برابر قوه قضاییه است. اگه ایشون قوه قضاییه بمونه بعد خداااییییی نکرده یکی مثه روحانی رییس جمهور بشه که خیلی بدتر میشه. آخرش رییسی اونقدر اختیارات نداره که جلوی گندکاریای اونو بگیره
بعدش هم، برای قوه قضاییه بازم اشخاص شریف و کار بلد و محکم در امر قضا داریم. نگران نباشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی بیاد ناچاریم رای بدیم تا رئیس جمهور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشان از اسفند 97 بر مسند قوه قضائیه تکیه زدند. چقدر مدیریت ایشان بر زندگی مردم تاثیر داشته؟ مگر رئیس دستگاه قضا جایگاه کمیه؟ شما چقدر مبارزه و مخالفت با حداقل گران‌فروشی مایحتاج مردم رو دیدید؟ مسکن و خودرو و... پیشکش. سفره مردم چیزی توش مونده؟ یه جوری رئیس جمهور رو بزرگ جلوه دادن که انگار قادر مطلقه. دستگاه قضا فقط هدفش مبارزه با زمین خواریه؟ ایشان هم اولویت بندی درستی در مبارزه با فساد نداشته چون در همین مدت ریاست می شد حداقل با گران‌فروشی مایحتاج اولیه مردم مبارزه کرد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه نه همش دروغ بوده وهست دعده وعید فریب ملت فقرزده
Iran (Islamic Republic of)
hosein
۱۳:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط لحظه شماری میکنم ببینم رییس جمهور آینده چه جوری بدون رابطه با آمریکا و اروپا میخواد این وضع رو درست کنه. البته طرفدارهاشون سناریوهای مختلفی رو برای توجیه عدم موفقیت درآینده خواهند داشت .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نفت که نمیتونیم بفروشیم تحریم که هستیم با هیچ کشوری هم که رابطه نداریم کوتاه هم که نمی خواهیم بیاییم صادرات واردات هم که نداریم هزینه چندتا کشور هم که باید بدیم معلوم نیست چه جوری �‌توانیم این همه هزینه را تامین کنیم چه جوری پول میدهند که مشکلات کشور را حل کنند معلوم هست هیچ پشتوانه عملی وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تف به این اروپا و آمریکا روزی همه را خدا می‌دهد نه این ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه تو دوران جنگ امریکا خرج مارو داده که میگید بدون امریکا نمیشه؟؟ این کشور همه چی داره فقط همدلی و عزم واقعی میخواد که دزدیا جمع بشه وگرنه از دوران جنگ که بدتر نیست اون موقع هم هیچکس با ما نبود تازه همه هم ضد ما بودن ولی خدا باهامون بود و ما سربلند بیرون اومدیم
وافعا حرفاتون مسخرس که تمام امیدتون به امریکاس
به قول یه بنده خدایی ادمایی مثه شما خدارو ول کردن چسبیدن به کدخدا
کشورما از وقتی اینقدر اوضاعش بد شد که یه عده گفتن وای وای ما بریم مذاکره کنیم با همه دوست بشیم هر چیم بهمون گفتن بگیم چشم که فقط تحریممون نکنن
این سقف کوتاه ارزوها که میخواید همه چیزو بدید که فقط تحریم نشید بزرگترین مانع پیشرفت کشوره
ایران ما با این همه سرمایه خدادادی باید اونقدر قوی باشه که اروپا و آمریکا بیان التماسمون کنن که ازشون خرید کنیم نه اینکه اوضاع اینجوری باشه و این اتفاقم با حضور افراد صالح و کاربلد میفته پس لطفا انقدر عزت کشورو پایین نیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط سعید محمد
بهتره آقای رئیسی نیاد میدان را به جوانتر ها بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای رییسی جوان هست.. فقط موهاش ازوقتی وارد عرصه کارزار شد سفید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد چقدر با رئسی مگه اختلاف داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اختلاف سنی رئیسی پ محمد فقط هفت ساله! جوانی که شما میگی باید ۴۰ تا ۴۵ باشه نه ۵۳.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
طوری کامنت نوشتی آدم نمیدونه مثبت بده یا منفی چون هیچکدوم به درد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
رهبری گفتن جوان بودن به سن نیست که لزوما باید یه جوان 40 ساله بیاد! باید روحیه جوان، روحیه پر انرژی برای کار و فعالیت داشته باشه. مثالش رو هم از سردار سلیمانی زدن که با سن بالا روحیه جوانی داشتن و بعد هم گفتن اگه سردار شهید نمیشد بازم همچنان توی سمتی که داشتند نگهشون می داشتم.
(صحبت های بالا نقل به مضمون بود درباره دولت جوان حزب اللهی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دولت جوان انقلابی با دکتر سعید محمد که در تمام حوزه ها مثل بورس و مسکن برنامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی به جای خود
قالیباف به جای خود
رای ما فقط جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۱۸:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت علیرضا جان ...گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی شجاعت احمدی نژاد رو نداره
Canada
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
رییس جمهور باید متین و با حکمت حرف بزند
ابروی یک کشور رییس جمهورش است
از نرده ها بالا بره .مثل بچه مهد کودک
ان هم در این سن بازنشستگی
مجانی .توشه اخرت بسازد .روستا ها را اباد کند
حتما باید رییس و روسا باشد تا کاری کند
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۲:۱۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط رئیسی
هرکی موافقه لایک کنه ببینم چن نفریم تا ضایع بشن اونا که حرف مفت میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ظاهرا" تنها خودت بودی که حرف ....زدی
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۲:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود و صد درود به سید بزرگوار , نماد مبارزه با فساد در کشور کسی که همراه رهبر بزرگمون در مقابل فساد ایستادن ایشالا که مردم تو این هشت سال درس گرفته باشن و نه به جبهه کثیف اصلاحات رای بدن و نه به فتنه جدید احمدی نژاد.رای ها باید فقط برا یه انقلابی باشه یعنی آقای رئیسی که انشالله همین چند روزه میان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آفرین
رفتارشم سنگین و باوقاره
مث احمدی نژار از میله وزارت چنگ نمیزنه بره بالا برای رای
کسی که به محبوبیتش مطمنه دیگه نباید این رفتارا کنه از نرده بره بالا
زشته بخدا این رفتارا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقایون دقت کنید ببینید مردم از دولت الکترونیک به وجود اومده ناراضی هستن چون مدام بهونه میارن سیستم قطع هست

سیستم قطع است سیستم قطع است
اگر هم وصل باشد با وجود سیستم بازم هم معطلی های فراوان و استفاده از کاغذ بازی ها

لطفاً پیگیری کنید

مسئولین به گوش باشید یا دولت الکترونیک رو راه نندازید و یا اگر راه انداختید درست به صورت گسترده با تیم حرفه ای راه بیندازید .
نرید این کار سیستم هارو بدید دست فامیل هاتون تا منفعت ببرن .
آقایون به فکر مملکت باشید باورکنید مملکت تولیدش به چرخش کامل بیفته همه سود میبرن .اینو باورکنید سود همیشه داخل تولید و نوآوری و اختراع و تولید انبوه باکیفیت هست .
اون وقت به جای اینکه یک میلیارد دلار دزدی کنید ده میلیارد دلار حق زحمه برداشت میکنید اینو باور کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب افشار مگه دولت فعلی انقلابی نیست فقط شماها انقلابی هستید این چه حرفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
پول سهام عدالت چی پس؟

نکنه پای صندوق رای دستی پرداخت خواهد شد؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
احمد
۱۱:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
همفکران. خاتمی نیان برا ثبت نام که ضایع میشید هر کس رو معرفی میکند مثل خودشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خود آقای خاتمی بیشترین رای را در انتخابات آورده است و از هر کسی که حمایت کرده او هم بیشترین رای را آورده است معتبرترین و بهترین دولت را داشته است بقیه دولتها جز بی آبرویی و فقط برای مردم نداشته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دولت آقای خاتمی معتبره؟؟؟؟
تمام فساد از زمان ایشون شروع شد شاید تو دوره خودشون لو نرفت ولی سرچشمش از اونجا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ماجرای پیامک همراه اول چی هست دولت برای مهندسی انتخابات این پیامک را برای همه ارسال کرده منظور دولت وشخص وزیر چی هست چرا دست از این کثافت کاریها برنمیدارن بنده شخصاً میتوانم از ارسال کننده این پیامک شکایت کنم درضمن چند پیامک برای سراسر کشور ارسال شده هزینه این پیامک از کجاست از جیب مردم یا جیب بیت المال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
به من که پیام داده بودن
یه چیزی مثل نظرسنجی بود ولی جواب ندادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچ کدام بدرد ریاست جمهوری نمی خورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
برو خودت ثبت نام کن پس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
از ملت تقاضا میکنم از دولتی ها بخواهند که به وقت و عمر مردم ارزش قائل بشن هرچه سریع تر دولت کار آمد الکترونیک رو در همه دستگاههای اجرایی و بانکها به اجرا دربیاورند تا وقت مردم و کل کشور به هدر نره و هزینه ها و ترافیک جاده ها به شدت کاهش پیدا می‌کنه

اگه دولت الکترونیک کارآمد راه اندازی بشه فساد اداری و بانک ها حداقل ۷۰ درصد کاهش پیدا می‌کنه

مردم عزیزم اگر میخواهید در صف بانک ها و ادارات بهتون ظلم نشه و یکسری کارمندان بی ادب به مردم عزیزم بی احترامی نکنن
حتما دولت کارآمد الکترونیک رو پیگیری کنیم کشور متحول میشه جلوی فساد گرفته میشه

از همه مهم تر دیگه چندین روز گرفتار رفت و آمد از این اداره به اداره نمیشیم وقتمون ارزش پیدا می‌کنه هزینه الکی رفت و آمد نمیدیم در ثانی تلفات جاده ای و هزینه های جانبی به شدت کاهش پیدا می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهترین ماشین بدون راننده (مدیر) مسلط و کاربلد هیچ است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
زمان مشخص خواهد کرد که کسی را که بولد میکنند برای ریاست جمهوری یا انتخاب مردم نخواهد بود و یا به در این کار نمیخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
الان باز همون آدم میاد صدتا صدتا کامنت میذاره که فقط احمدی نژاد
میگی نه حالا نگاه کن
ههههههه

خوشم میاد ‌که هم خودش خنده داره هم طرفداراش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه پس میخواستی طرفدار دار و دسته روحانی و امثالش باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینو گفتی دیگه نیومد عوضش هی به کامنتت منفی میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی بیاید یا نیاید به حال مردم تاثیری نداره و هر کدام هم که بیایند باز همانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوبه نتیجه انتخاب غلط و تاثیر آنرا دیدید.
همه مثل هم نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرت نگو پس دلقک بیاد نمایش بده از دیوار بره بالا حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چطور فرق نداره اقلا دزد نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی آتو دست کسی نداره دزدم نیس دزدگیره
رئیس جمهوری هم که بیاد و دزد نباشه فقر رو از بین خواهد برد
کارنامه درخشان داره
۱تخلف اگر راس میگی ازش بگو
رفتارشم سنگینه از نرده وزارت نمیره بالا دلقک بازی درنمیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیس جمهوری که در سفر مشهد باید دشک لایک و مدل فلان رو از هواپیما برای استراحت از تهران به مشهد منتقل کنن تا راحت بخوابه اوضاع کشور میشه این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینو اشتباه گفتید از جیب مردم برای فساد و اختلاس و کیلیویی پول دادن دلارها به گروها گرانیها در چهل و دوسال بخاطر کاخ نشینی تمام مسولانیست که قرار بود خادم ملت باشند شدن ظالم قرار بود کارخانه ها رو راه بیندازن کل اقتصاد را نابود کردن قرار بود مردم را به مقام انسانیت برسانند رساندن به زندان و خودکشی و یا در قبرستان میگفتن شاه پولها را باج میدهد الان حتی دست در جیب ملت میکنند و کیلویی به گروهای دیگر میدهند خدایا به فریاد برس خدایا فریاد رسی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
انتخاب اشتباه سرچشمه همه مشکلات است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شیر مادرت حلالت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۴۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای رئیسی محبوبیت نداره به خصوص بعد اینکه حقوق از دست رفته مردم توی بورس رو نادیده گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
در قضاوت منصف باشید، این همه برخورد با فساد و مفسدین رو ندیدی. محبوبیت دارد نه برای کسایی که منافعشان در خطره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
احمد
۱۱:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
راست میگی رییسی مقصر بورسه اصلاح طلبان هیچ تقصیری ندارند
رییسی روحانی رو سال 92 و 96 به مردم توصیه کرد
وقتی ملتی این طور حق. و ناحق کنه معلومه که خدا بلایی به نام روحانی رو نازل میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ویژگی بورس در همه جای دنیا ضرر و سود است.
پس انسان عاقل باید جایی سرمایه گذاری کند که مطمئن باشد.
همچنین طمع کاری نتیجه ای جز خسارت ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط پروپاگاندا راه میندازن که محبوب جلوه بدنش وگرنه من سری قبل برای این که شاید روحانی رای نیاره به رییسی رای دادم ولی تجربه شد هرگز چنین کاری نمیکنم پس خیال اقایون راحت رییسی از قبلش هم کمتر رای میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ببخشید از نظرم من حرف مسئول نباید مثل باد هوا باشه این آقای رییسی اعلام کرد من برنامه اصلاح ق.ق بلند مدت دارم نمیآیم بعد حالا خود مسئولین راه افتادن ازش دعوت میکنن مسخره ترین کاره عالمه من که به کسی که زیر حرفش بدون دلیل بزنه رو نمیپذیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بایدم ازش بترسین و بدیش بگین هرچی دزد بود گرفت پرونده همه زیردستشه
اون با بدگویی بیخودی کسی محبوبیتش رو از دست نمیده و کارنامه ی درخشانش گویای احوالاتشه همه م میشناسنش
Iran (Islamic Republic of)
ss
۱۲:۱۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
افکارتو قربون
چطور محبوبیت نداره
کم دزد گرفت؟
تا برادر روحانی هم انداخت زندان که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شاید فقط پیش تو محبوبیت نداره
کارنامه ش روو هست همه میشناسنش
کارنامه ش درخشانه
یک تخلف ازش نام ببر؟
این همه مدت سمت مهم داشت ولی ذره ای به اموال ناخنک نزد و آتو هم دست کسی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
حقوق از دست رفته مردم تو بورس دلیلش حماقت خود مردم بود که بدون تخصص وارد بورس شدن
ربطی به رئیسی نداره
Iran (Islamic Republic of)
اتابکی
۱۵:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیونی اگه فکر کنی روحانی توش تاثیر داشته ها مدیون روحانی کارش خوب بوده رییسی محبوبیت نداره بررررررووووو آقاااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه رییسی مسئول بورسه.رییس بورس رادولت معرفی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
حداقل باید گوشِ دزدان و غارتگرانِ بورس رو میگرفت و پوله ملت را پس میداد که بفهمند ملت که یک دلسوزی وجود دارد!!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
برا همین میگیم رئیسی رئیس جمهور بشه که اختیاراتش در حدی باشه که بتونه مچ اینارو بگیره .اوفتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
با توجه به اشراف آقای جلیلی به مذاکرات هسته ای با غرب که گذشته داشتند خوبه نامزد پوششی آقای رئیسی باشند
Iran (Islamic Republic of)
میم
۱۳:۲۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
جلیلی اقبال مردمی و محبوبیت نداره , حتی برای پوششی هم به درد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۰:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه کم تعداد زیاد نشده!؟ می خواید شما به مردم رای بدید!؟ چه خبره بابا! این همه عاشق خدمت! این از مرض بی حزبیه حزب که باشه چونه ها زده میشه 3 نفر 4 نفر میاد بالا و مردم می دونن چه جوری اومدن اعتقادشون چیه برنامه شون چیه! موقشنگ و پاشنه طلا و سیندرلا و کت قرمز و ... نیاد با شناسنامه بره دلقک بازی در بیاره